Thursday, February 16, 2012

HYIP...Disclosure (Siri 1)


HYIP or investment is a real internet if you know the "trick". Good luck ...

Tip # 1 - Do not be quickly influenced by the high interest.
Once you immerse yourself in the investment or HYIP, you will see a variety of programs with different payment amount. Some HYIPs pay lower pay as little as 0.1% daily, while some promised returns as high as 1000% per day, and more! Just imagine it it really impossible to see the return of 1000% per day. This example is if you invest $ 100 into one of the programs that promise to pay you back $ 1,000 the next day. Businessman even the best in the world can not make this kind of consistent profits. In personal, I recommend limiting yourself to invest in programs that only pay 2-3% per day and less. This is a program that will last for a long time (maybe). I have always felt that the less the better investments when dealing with HYIPs.

Tip # 2 - 1st IN & 1st OUT:
One mistake that I think too many make when they invest in are looking for programs that have paid for a long time. Remember, only 0.1% of the online investment is a real investment program, so this is a mistake. Programs that have paid for the actual length of time will usually be of those who failed JUDGEMENT (not always happen but most of the time this is true).

Tip # 3 - Be professional:
When you make the deposit for investing, you should look at many aspects of the program website. You will see several programs that look like five years created, and you will see that it has been for thousands of dollars into their design and website. You normally want to invest in programs that have a web site from the best to them. They are coordinating this program who wish to make their program was short lived, usually will take the time to make their sites best. Admin who just want to take as much money as possible before the run. So they need time, and then we should take the opportunity.

Tip # 4 - Find the program that gets the most attention:
Pilihla program the most many investors say YES to invest in the program. See the proof of payment if any. Most importantly, communicate with other investors, to obtain information from which they join the program. If there is only investors who say the program was started to not pay, HOLD if you want to invest again! Wait until you get your money back. Advice in this situation, the program has revealed my problem. Do not invest more. Withdraw ALL UR MONEY 1ST!


Takde Kad Kredit? Gunakan Kad Debit

5debitcard

Sememangnya tak ade cara lain utk upgred di Vemma melainkan dengan Kad Kredit atau Kad Debit. Kad debit boleh menjadi alternatif kerana ramai juga antara kita yang takde kad kredit ataupun dah serik menggunakan kad hutang tu hohohooo.

Kad debit yang amat saya syorkan adalah:

#1 KAD DEBIT VISA MAYBANK 'CAP EPAL'

Di bawah ini ditunjukkan cara mengaktifkan Visa debit card daripada Maybank untuk urusan transaksi di internet. Anda hanya perlu melakukannya dengan beberapa langkah mudah sahaja di Maybank2u. 1. Masuk ke akaun Maybank2u anda. Klik di sini.

2. Klik pada bahagian "Maybankard Secure Online Shopping Registration".

2. Isikan maklumat yang diperlukan. Klik "submit".

Anda perlu memilih "Password" anda sendiri

Untuk contoh lengkap mengaktifkan Maybank Debit Card, sila layari http://www.ezywang.com/maybank.html

3. Anda boleh menghubungi pusat khidmat pelanggan di 1300-88-6688 jika mempunyai sebarang pertanyaan.

#2 Kad Debit EON Bank

combi_dc_banner

Setakat hari ini, kad debit EON bank adalah kad debit yang paling banyak digunakan oleh ahli VeMMA untuk upgred kepada Member. Kenapa Kad Debit EON menjadi pilihan ramai?

  • Murah – Hanya perlu bayar RM8 sahaja untuk buka akaun

  • Boleh diperolehi dengan cepat – siap on the spot

  • Activation kad dalam masa lebih kurang 16 jam – maksudnya, selepas kad anda siap, anda perlu tunggu paling kurang 16 jam dulu baru boleh gunakan kad tersebut.

Cara nak buat senang saja…Kunjungi EON bank terdekat dengan membawa duit secukupnya untuk upgred dan anda apply kad debit EON Bank. Bila kad dah siap, pergi ke ATM machine dan tukarkan no PIN baru anda. Jangan lupa juga register PIN untuk EON Bank online.

#3 Kad Debit Al-Rajhi

67651bf18585e478

Walaupun kad debit Al-Rajhi jarang digunakan kerana masih kurang cawangan yang di buka, (baru berkembang), kad debit ini boleh menjadi pilihan untuk upgred kepada Member. Jika anda tinggal di kawasan bandar, bolehlah jumpa cawangannya. Bagaimana nak apply kad debit Al-Rajhi?

  • Pergi ke cawangan Bank Al-Rajhi dan jangan lupa bawa IC dan duit untuk upgred & lebihkan RM20. Ambil no giliran dan bila dipanggil, bagitau kaunter yang anda akan buka akaun saving biasa.

  • Tunjukkan IC, isi borang sikit (kalau tak tahu boleh tanya kaunter). Biasanya tak sampai 30 minit dah siap.

  • Dah ada akaun saving, jangan lupa untuk apply 2 benda ini pula:

  1. Kad Debit Al-Rajhi

  2. Akaun Perbankan Internet Al-Rajhi

  • Dah siap Kad Debit anda, sila ke ATM dan tukar no PIN anda

  • Kat mesin ATM, pergi ke menu lain-lain. Buat PIN request for Internet Banking. Mesin ATM akan keluarkan satu slip yang ada kod untuk anda registerkan http://www.alrajhibank.com.my/

  • Balik rumah, buka PC. Login kat http://www.alrajhibank.com.my/. Klik kat menu belah kanan First Time Login. Nanti anda create lah akaun anda. Jangan lupa masukkan PIN yang anda apply kat mesin ATM tadi.

#4 Kad Debit Public Bank

public-bank

  • Kalo anda belum ada Kad ni, seeloknya jangan apply dulu kerna hanya Selepas 2 atau 3 minggu baru anda akan dapat Kad Debit Public Bank berbanding Kad Debit Al-Rajhi yang akan dapat dalam masa itu jugak.

  • Perlu mempunyai nilai akhir sekurang-kurangnya RM25 di dalam akaun berbanding Al-Rajhi yang hanya perlu nilai minimum RM10 sahaja.

#5 Kad Tune Money

kad-tune-money

Ada Rakan Niaga saya yang pernah Upgred menggunakan Kad Tune Money. Kad Tune Money boleh menjadi pilihan jika anda tinggal di pedalaman dan jauh dari bank kerana Kad Tune Money boleh di apply di pejabat Pos. Kad ini lebih dikenali sebagai kad top-up tetapi ada juga yang panggilnya kad debit.

Antara kelemahan Kad Tune Money

  • Kalau nak top-up, boleh top-up kat Pejabat Pos. Tapi ambil masa sehingga 2 hari baru duit masuk ke dalan kad.

  • Tak boleh tukar nomor PIN di mesin ATM.

  • Jika nak withdraw duit, cuma boleh di mesin ATM yang ada logo PLUS sahaja.

  • Jika tak ingat PIN, kad ini perlu dibatalkan dan diganti dengan kad baru.

  • Duit yang ada dalam kad ini tak boleh transfer atau online transfer.

Itu antara kelemahan pada Kad Tune Money. Namun itu adalah info yg dulu, mngkin sekarang Kad Tune Money dah banyak perkembangan, apapun cuba dapatkan keterangan lanjut dari pihak Tune Money ye..

Banyak lagi kad debit yang boleh anda digunakan untuk upgred Vemma seperti kad debit NextG Ambank, Kad Debit RHB dan sebagainya. Cuma yang tak boleh (setakat ini yang saya tahu) adalah kad debit BSN dan kad debit Bank Islam..cubalah 21 kali pun mmg tak akan sukses sebab anda perlukan kebenaran dari pihak Bank dulu sebelum membuat proses pembelian internet..cara ini agak leceh dan lambat..tapi kalo anda rajin nak berurusan dgn pihak bankapa salahnya hehehe seeloknya pilih kad yg lain ok..

Jadi..bagi anda yang masih belum upgred kerana takde kad kredit..jangan tunda lagi dan segera apply salah satu debit kad diatas..Mulailah menjana pendapatan lumayan di VeMMA.

BELUM DAFTAR PERCUMA LAGI ?

MULAKAN LANGKAH PERTAMA ANDA... SEBELUM TAWARAN HEBAT KAMI BERAKHIR.
BERPELUANG HIDUP MEWAH
BERSAMA KAMI DENGAN MENGISI MAKLUMAT SELENGKAPNYA:
Nama Pertama:
Nama Akhir:
Telefon:
E-Mail:
Sahkan E-Mail:
Negara:
Saya berminat memperolehi:

Selepas mendaftar, kami akan emailkan butiran lanjut tentang Bisnes Vemmabuilder. Keputusan untuk menyertai bisnes di tangan anda. Maklumat peribadi anda akan dirahsiakan.....

PERHATIAN: Untuk pertanyaan, sila berhubung dengan saya melalui SKYPE atau YM

LANGKAH-LANGKAH UPGRADE KEPADA PAID MEMBER...

Upgrade memerlukan kredit kad atau debit kad sahaja kerana secara Online !
1. Login ke laman web http://www.vemmabuilder.com/
2. Klik link “VemmaBuilder Members and Pre-enrollees click here to login” , Masukkan ID dan Password Vemmabuilder anda dalam petak bersesuaian dan Klik “Login” button
3. Klik “Get Started!!!” Borang seperti di bawah akan muncul. Sila isikan selengkapnya: Pada bahagian Payment Information, pilih kad kredit atau debit anda sama ada Visa atau Mastercard. Card Number di tulis di sebelah depan kad kredit/debit manakala CVV adalah nombor 3 angka di bahagian belakang kad kredit/debit. Isikan sekali Expiration Date kad anda. Scroll ke bawah lagi dan anda dikehendaki memilih salah satu Pakej Produk seperti di bawah:

Secara defaultnya, anda hanya ditunjukkan 1 Pakej Produk sahaja. Jika anda ingin menjana pendapatan lumayan, pilihlah Pakej Ultimate dengan klik pada link “advanced builder packs”. Gambarajah seperti di bawah akan muncul:

Tandakan ‘tick’ pada “ Asia Ultimate Builder Pack” untuk mengambil Pakej Ultimate. Juga terdapat pakej Basic dan Siver builder yang memberi anda lebih pilihan berdasarkan kemampuan dan jumlah income yang hendak anda perolehi. Dan langkah terakhir adalah ‘tick’ pada agreement dan Klik “Start Earning Now”Tahniah, anda telah menjadi Paid Member Vemma dan boleh mula menjana pendapatan. PENTING:Sekiranya anda tidak upgrade keahlian kepada paid member sehingga HARI JUMAAT ini jam 2 PM , dan downline anda upgred terlebih dahulu, mereka akan terus meninggalkan anda dan mereka terus naik keatas. Ingat! peluang sebegini tidak pernah berlaku dalam hidup anda. Inilah kecanggihan bisnes VemmaBuilder kami. Jangan BIARKAN downline anda tinggalkan anda selama-lamanya!